در ادامه به عنوان اولین مطلب این وبلاگ ، نکات ریزی برای معلما ، دانش آموزا و ... می گیم / تا بیش تر بهش توجه کنن ( ممنون - خیلی دوستانه )


مدیر عزیز ، وقتی سر صف می گید 5 دقیقه دیگر صحبتم تمام می شود بعد از 5 دقیقه واقعا صحبت خود را تمام کنید نه 1 ساعت دیگر!!! یا وقتی که قرار است 30 دقیقه صحبت کنید و 30 دقیقه می شود 60 دقیقه و گاهی بیش تر :) توجه داشته باشید که دانش آموزان سر صف ( در گرما یا سرما ) ایستاده اند و زنگ بعدی هم می خواهند امتحان بدهند !

معلم عزیز ، نه خیلی جدی باش و نه خیلی شوخ !!! به شوخی های خود سر کلاس توجه کن ! و فراموش نکن که بعضی شوخی ها چه عواقبی ممکن است در میان دانش آموزان داشته باشد ( قابل توجه دبیرانی که گاهی خیل خیلی صمیمی می شوند !!! ) البته کمی هم خشوع و فروتنی برای بعضی معلم ها خیلی خوب است - معلم عزیز ، دانش آموز تنبل و بی نظم را مسخره نکن ، درسته شاید این کارو بکنی تا بهش بر بخوره و به خودش بیاد !!! اما ممکنه این اتفاق نیوفته و اون بیچاره بیش تر اعتماد به نفسشو از دست بده و باورش بشه که نمی تونه ! و این که سخت گیری زیاد هم خوب نیست ! معلم ، حواست باشه وقتی داری درس می دی مطالبو خودت بلدی بقیه هنوز یاد نگرفتن ! و سخن آخر با شما این که ؛ همه مثل هم نیستند و زود نباید قضاوت کرد !

مراقب عزیز ، یه کم روی تقلب سخت گیر تر باش و به جای این که تقلبارو نبینی و به روی خودت نیاری یا بخوابی (!) یا با تلفن همراه ور بری ! حواست باشه تا برگه جا به جا نشه و یک نفر زیر میز 6 تا کتاب باز کنه و حق بقیه هایی که تقلب بلد نیستن پایمال بشه!

معلم پرورشی عزیز ، با همه یکسان باش ! شعار نده ! یه اردوی درست و متفاوت بزار نه این که همش یا کوه یا استخر دیگه قدیمی شده ! یه کم تغییر هم خوبه ! اونم برای ما که سالی 1 بار می ریم اردو ^_^

معاون عزیز ، اینقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر زود قضاوت نکن ! اول کمی تفکر سپس تصمیم !

دانش آموز محترم ، ادب و اخلاق و جوانمردی رو  فراموش نکن ! و فکر نکن خیلی خوبی ! درس هم بخون |ـــــ ــــ ـــ ــ ـ  ـ ــ ـــ ــــ ـــــ

اولیا گرامی ، با کودک خویش ، مهربان باش | آماده ی خدمتش به جان باش :)(:

و در پایان : خب این اولین مطلب بود و خواستیم خیلی دوستانه یک سری از نکاتو گوش زد کنیم نظرتونو در رابطه با این پست بگین .

منتظر نظرات شما هستیم ...

با ما ، همراهی کنید :)